De wedstrijdrenners van Klein Verzet kennen een uitstekende meimaand.
Op 16 mei organiseerde Klein Verzet zelf een tijdrit in het kader van de Universiteit Twente Tijdrit Competitie, traditioneel gezien een strijd tussen de wieler- , schaats- en triathlonverenging. Met een eerste plek voor Arnout en een derde plek voor Wessel was het een mooie avond. Helaas sneuvelde het parcoursrecord niet, maar ondanks de zware omstandigheden werd er ruim boven de 45 km/h gemiddeld gereden!

Zaterdag 19 mei stond de studentencup in Amsterdam op het programma. Zowel bij de heren zonder licentie als bij de dames werden een aantal top-10 plaatsen gescoord. Fianna, die na lange tijd haar rentree maakt, werd zelfs vierde! Bij de heren met licentie waren het wederom Wessel en Arnout die goede zaken deden. Na de hele koers in de kopgroep te hebben gereden, trok Wessel de sprint erg strak aan voor Arnout, die het mooi afmaakte. Wessel zelf sprintte door en reed naar een verdienstelijke vierde plek.

Afgelopen weekend stond de Hel van Petten op het programma. Sinds een aantal jaar vaste prik op de kalender van de kleppers van Klein Verzet. Een mooi weekend vol gezelligheid en koers, waar dit jaar ook uitstekend gepresteerd werd. Op de foto’s lichten we vast een klein tipje van de sluier. Een verslag volgt later.

Tijdrit

Foto’s door Marleen Stoel

Als die speldjes maar goed zitten…

Dan kun je knallen